Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2007 03:34 - logotype.
Автор: garwine Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2887 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2007 04:14


Всякакви юзърски мнения са добре дошли, особено по - соленичките (стига манджата да е аргументирано осолена :) ), последните ще ги черпя анти-купешка ракийка в Домата на Веслец и Триадица. (под масата, то се знае)

Относно логото:
Стартираща строителна фирма, търси стилен и силен, естествено отличаващ се....и на всичкото отгоре  комуникативен външен вид.  :-)
Държим на изчистена стилистика, с достатъчно агресивен за окото привкус (все пак сме новородена компания, в гъмжило от мускулеста конкуренция) 
Името е това, което виждате и не подлежи на еволюция (ако на някой му се стори, че забелязва прилика с истински лица и събития, да знае, че е случайно и никакси не зависещо от мене :-)  )
Ще продаваме инжинерни проекти (да не падат сградите), тухли, пясък и кашкавалки на бачкерите. :)


image

image



image


image

И така - като изключим последната картинка, която е жив ташак - останалото е съвсем сериозна СКИЦА.
Все още съм на етап "просто един ден копане" и мога да правя всякакви лупинги, във всякакви посоки.

т"ва е.....тенкьо.

....понеже при мене винаги има линкче нанякъде, и тоя път ще постна
една то-тал-на смешка - или мислите на един младолик български Робин Худ:






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faerie - Според мен
20.02.2007 08:38
първото някак се губи с това сиво. Вариантите с червено и синьо ми харесват, като синьото ми се струва по-сериозно, "по-бизнес". Може би малко по-убито, по-тъмно синьо?!
цитирай
2. garwine - цветните
20.02.2007 12:47
варианти са примерни, колкото да се види как стои в по-динамичната си форма. Светлосивото е задължително, защото трябва да знам четивно ли е в монохромна и/или неблагоприятна среда (например факс-нато).

Мерси за мнението, бтв, аз също започвам да клоня към синьо-черна комбинация в крайния вариант...но дотогава има много - много вода да изтече.
цитирай
3. анонимен - spored mene
20.02.2007 14:22
mnogo dobre, samo malko ne mi haresva che e nqkakvo gotichesko Bto i ne mi se vrazva suvsem sas stroitelna firma.

alex
цитирай
4. анонимен - Аууууу...
20.02.2007 15:26
То прилича на онова лого, което направих за 1 пич, за бъдещата му (неродила се, така или иначе) компания за туристически пътувания. Ще зема да ти го пратя да ми направиш психологически портрет, ха-ха.
----------------------
А за това: B и S виждам, а Р къде е...

Поздрави
цитирай
5. garwine - покажи
20.02.2007 15:43
онова лого за оня пич, че ми стана интересно....а психологическите портрети ги правят малко след Плиска :-)

BIG-SMALL
e същината, затова и графичния символ компилира голямо B (big) и малко S (small)
Project-а няма смисъл да участва.

Освен това абревиатура BSP си има страничните ефекти, от които бягаме колкото ни държат краката.

поздрави и на тебе.
цитирай
6. анонимен - mene me kefi !
20.02.2007 15:54
Osobeno toq dujd te kara da huknesh da tarsish nekoe suho mestence, deto da se skriesh...moje bi uiutno apartament4e deto go prodava tazi stroitelna kompaniq
:-)
цитирай
7. анонимен - :-)
20.02.2007 21:59
http://zlika.blog.bg/viewpost.php?id=45563
цитирай
8. garwine - zlika
21.02.2007 12:45
с туй "лого", разпечатано на А4 и размахано еднкократно можеш да трупираш отма стадо слонове.

:)
цитирай
9. tera - аз ще ти отговоря сериозно,
15.03.2007 09:45
пък ти ще си решиш дали те интересува. Втората я бива - в преливащото червено. Само че трябва да махнете надписа на български, някак си ми звучи детински и не дотам професионално. Все едно обясняваш- ама видите ли, аз това искам да ви кажа. Сега пак я погледнах и мисля, че и с шрифта на Big Small... можеш да си поиграеш още малко, да потърсиш други варианти, нещо ме притеснява, не кореспондира достатъчно добре с готиката до него.
Работила съм в рекламния бизнес и считам, че поназнайвам някои нещица. Така че имаш almost professional opinion.
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: garwine
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42874
Постинги: 15
Коментари: 17
Гласове: 260
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол